April 28, 2015

"Naiselik naine" läbi minu silmade- arvamus vol2

Inimesi on erinevaid. Naisi on erinevaid. Kas meie, naised, peaksime pürgima kõik ühesuguse definitsiooni poole, et olla naiselik; et olla õnnelik?

Mõni aasta tagasi arvasin ma, et naiselik naine on see, kes on rahulik, tasakaalukas, voolav. Kogu aeg, iga päev. Käisin naiselikkuse koolitustel, üritasin olla aina parem ja "õigem". Sellest veel mõni aasta ettepoole vaadates olin ma see naine/tütarlaps, kes teadis täpselt, mida tahab ja mida ei taha ja valjuhäälselt selle eest ka seisis. Ehk ettevõetud, põhimõtteliselt kardinaalne muutus iseendas oli paras väljakutse.

Midagi isegi õnnestus. Mu vanad head sõbrad ja pereliikmed, kes tundsid mind lapsepõlvest peale ahhetasid ja imestasid, et mis vanast Nataljast küll saanud on- kodus jookseb ringi, kandikud käes ja teeb kõik ette-taha ära. Aga mis hinnaga see ja ka kõik muud muutused toimusid? Lugege mu viimase aasta postitusi :))

Nüüdseks, läbi käinud tulest ja veest tahan ma kõikidele naistele öelda, et ärge proovige ennast sättida mingi definitsiooni või ühiskonna arvamuse raamidesse! Sinu naiselikkus väljendub hoopis muud moodi, kui sinu sõbranna või naabrinaise naiselikkus. Tähtis on taastada kontakt iseendaga.  Ja avastada oma individuaalne naiselikkus. Mitte saada selliseks "heaks" naiseks, nagu meilt oodatakse.

Allpool mõned minu mõtted, mis ei pretendeeri ainutõele. Need on läbi minu kogemuse, kui avastasin enda naiselikkust ja iseennast läbi enda kaotamise.

Naiselik naine võiks olla iseendaga harmoonias, kui ta:

- laseb olla endal jõgi ja mehel jõesäng, kes hoiab jõge. Naiselikkus on emotsioonid- üles ja alla, kurbus ja rõõm, nutt ja naer. Mehelik energia hoiab neid emotsioone kontrolli all; hoiab jõge, et ta ei väljuks oma sängist.

- on kontaktis enda intuitsiooniga. Ta teab, mis on talle/ta perele hea ja mis teekonda on parem ette võtta ja mis teedpidi mitte minna. Naine usaldab ennast. Mees usaldab naise intuitsiooni ja teeb sellest lähtudes otsuseid.

- jagab puudutusi, hellitusi, õrnusi nii endale, mehele kui ka lastele. Naiselikus puudutuses on Universumi soojus ja armastus. See tervendab ja ütleb- ma täidan sind Armastusega!

- teab, mis isiksus temas peitub ja seeläbi hoolitseb oma sisemiste vajaduste eest. Ainult siis saab ta välja jagada sedasama soojust ja armastust. Muul juhul jääb naise enda tass tühjaks ja siis ka parima tahtmise juures ei tunne lähedased seda armastuse voogu, mida naise/ema käest võiks saada. Kuna naine on loodud vahendamaks Universumi universaalset Armastus, siis on ülitähtis, et ta oleks iseendaga kontaktis, läbi mille ta saabki ligi sellele universaalsele energiale.

- naudib ja armastab oma keha ning laseb nautida ja armastada oma keha ka mehel. Seks ei ole ainult meeste jaoks! See on vastastikune energiate mäng, mille väljundiks on nii naudig kui ka uus elu.

- loob korterist/majast hubase kodu ning kasutab oma loovat ja universaalset energiat ka muudel aladel. Olgu see töö, mõni hobi või enese loominguline väljendus.

- teab, et ta on väärtuslik, väärt vaid parimat ja loob suhteid, mis toetavad teda ning ta kasvu. Ta ei tegutse hirmust jääda üksi, ta usaldab elu, sünkroonsusi ja eelkõige usaldab ta iseennast.


Ma tänan sind imeline ja särav A., kellega meie teed ristusid justkui juhuslikult, aga me mõlemad teame, et juhuseid ei ole olemas. Tänu sinule sain ma oma ammust tunnetust sõnadesse materialiseerida- naiselik naine ei ole see, kes on leplik ja vaikne ning tegutseb ainuüksi teiste heaks, vaid see, kes teab, mis on ta väärtus, julgeb selle eest seista ja julgeb tunda- tunda elu igat külge enda südames.


Oleme loodud naistena, et kanda siin Maal naiseliku energiat. Et vahendada Armastust ja Elu. See on meie ülesanne.






No comments:

Post a Comment