June 7, 2014

mm-Mallorca!

Reisi idee oli suht ekspromt ja tuli välja väga vahva ettevõtmine! Mured, et kuidas Kris lennu vastu peab ja kuidas talle reisimine sobib olid asjatud. Lihtsalt usaldasin, et saab, mis saama peab. Ta ei teinud ei õhkutõusmisest ega maandumisest väljagi ja kui muidu ta süles magama ei jää, siis lennukis jäi ilusti magama (lendas ta ju kõhubeebina juba- ju ei olnud asi võõras). Meil vedas ka kolmanda kõrvalistujaga, kes loovutas oma koha, et Kris saaks oma eraldi istme peal istuda. Aitäh sellele tädile!

Mallorca saar ise oli väga väga ilus. Vesi oli täpselt nii sinine, nagu piltidel ja võrreldes nt Baliga ülipuhas ja klaarselge. Lihtsalt jäid vaatama. Küll aga oli vesi veel natukene külm ja kuna ma ronisin esimesel päeval basseini ja sain külma, siis meres ei saanudki ujuda, kuna kogu reis võitlesin küll kurguvalu, küll nohuga. Küll sai aga rannas peesitada. Olid täitsa parajad ilmad, et väikelaps kuumusest üle ei väsiks.

Veel käisime delfiinietendust vaatamas, mis andis tohutut positiivsete emotsioonide laengut ja üks päev rentisime auto, millega sõitsime mägedesse ja teisse saare otsa. Minu jaoks oli see esimene autorendi kogemus ja sõit kiirteedel. Küll panime ka ühe kiirteeotsast mööda, õnneks sai varsti tagasi keerata ja saime õigele teele. Kris sätis kõik oma uned (või siis sättisime hoopis meie oma sõite) autosõidu peale ja oli ülivinge, et ma ikka julgesin lapsega minna mägedesse ja kiirteedele trippima. Vaated ja need väiksed linnakesed, olid imelised! Külastasime siis Valdemossa, Pollenco de Porti ja Formentori.

Muidu me peatusime Magalufis, kus oli palju noori ja pidu 24/7- õnneks hotell oli peatänavast tsipake eemal ja suht vaikne.  Mõnusalt hommiku- ja õhtusöögiga, lõunaks sõime kas mõnusalt kohevat pitsat või puuvilju. Kõik sujus ;) Shoping oli seal ka väga mõistlik (mina, kes ei armasta shopata võiksin seal seda küll teha, kuna ei tekinud ülepinget nagu meie suurtes kaubanduskeskustes; seal olid poekesed tänavatel ja lahtised, värske õhuga)- valik suur ja hinnad odavamad kui meil. Tundub, et ainult Eestis makstakse hingehinda riiete eest.

Ja see, kuidas hispaanlased jumaldavad lapsi (ja ka koeri- neid oli kuurortlinna kohta kuidagi väga palju näha)! Kõik teenindajad, hotelli personal, inimesed tänaval, poes- tulevad ja räägivad ja naeratavad ja kui Kris ühes söögikohas suure mahla lauale ümber ajas, siis tuli kelner kohe juurde ja ütles, et lastega ikka juhtub, et me ei muretseks, koristasid kõik ära ja tõid tasuta uue mahla. Super! Ja (väike)lastest on vaimustuses isegi kõik hispaania mehed. Ja paljud turistidki, kes pole Venemaalt või Eestist (nüüd tembeldasin nii eesti kui vene rahvust lapsi mittearmastavateks :D). Aga no välismaal kuidagi suhtuvad nad teistmoodi mu meelest lastesse. Ja minu jaoks oli ka see väga ok, et tulge ja suhelge mu lapsega. Üks noormees kinkis talle poes isikliku Mallorca postkaardi!

Ja ikka tuleb välismaal olles meelde, et vähemalt kord aastast peab leidma aega ja vahendeid, et maailma vaadata. Ja kui võrrelda nüüd Aasiat ja Euroopat- mulle siiski meeldib vist rohkem puhata tsiviliseeritud maades; kuidagi tunnen ennast kodusemalt. Ja kliima on ka sobilikum, mitte põrgulikult kuum ja niiske. Aga vbl oli asi muidugi minu Bali raseduses, mis ei andnud seda reisi täiel rinnal nautida. Aga Mallorca oli küll üks mõnus vaheldus ;) just "vaheldus", sest "puhkuseks" on nii väikeste lastega reisi raske nimetada. Ja nagu ikka peale reisi, nüüd kaks päeva hiljem, nagu polekski ära käinud. Siiski kodus on kõige mõnusam!

Jagan pilte ka!

ainuke pilt, kus me kolmekesi :)

vahepala

Marinelandi park ja delfiinishow

hotell Atlantic Park

Novapalmas

meie rendiauto Fiat Punso ja sõit mööda saart

Valdemossa tänavatel (mägedes oli külm)

siit tulevadki need jalgpallurid :D

teel Formentori mööda mägiseid teid (lõpuni me ei sõitnud)

Pallenco de Port rannas- linn, kus väga mõnus puhata lastega peredel

Krisi esimene päristoit- apelsin, mis väga maitses!

8 kuud tähistasime ka!

kingiks sai Mallorca kõristi :)

kohalikus ehk Magalufi rannas

kui reisiseltskonnast ära väsisin..

istun ise!

viimane õhtu

ja päev

tagasilennul avanes imeline vaade- Alpid

1. teinekord enne vaalasõud vaata nt blackfishi dokki ja siis mõtle kui tore ja nunnu see ikka oli

2. Hihii käisin ka just samades kohtades natuke rohkem kui kuu tagasi. Sellel ajal ma käisin juba meres ka Magalufis, külm oli, aga ma ju põhjamaa inimene :D Vesi on seal tõesti nii sinine ja rand ilus. Valdemossa ja need väiksed külad on ka imearmsad. Käisime ka nende pühapäevasel turupäeval :) Oh tekitasid kohe tunde, et tahaks tagasi.