March 28, 2014

heade asjade nimekiri

Ma ei ole tõsiselt ammu midagi blogisse kirjutanud, aga lugedes täna ühe blogija üleskutset teha nimekiri enda elu headest asjadest, läks mu mõte kohe tööle. Et siis mis on need head asjad, mis minu elus praegu on:

1. Minu poja Kristofer, kes on nii armas ja minu silmis täiuslik beebi. Sünnist saatik on meil omavahel minu arust ideaalne klapp ja ta teeb minuga päris hästi koostööd. Nii et me oleme üks väga vahva tiim ;) Üks pilk tema silmadesse ja üks naeratus ning ma saan aru, et ta on kõige õigem asi, mis minuga on selle elu jooksul juhtunud.

2. Minu sõbrad- Essi, Jaanika, Liina, Kätlin, Heili, Hannela, Mari, Anzelika, Kats, Kristel, Pamela- kes te olete mind toetanud, ära kuulanud, last hoidnud, poes käinud, lohutanud ja motiveerinud, mul on nii palju sellest abi olnud, et seda on raske sõnadesse panna!

3. Minu perekond, kelle toetus on piiritu ja tingimusteta. Ja see, kuidas nad armastavad ja tegelevad Kristoferiga. Ning isegi asjaolu, et nad elavad teises linnas ei sega mul tundmast, et nad on iga hetk mu jaoks olemas.

4. Emaks saamine. Tänu sellele uuele rollile elus avastasin ma sügavuti, kes ma tõeliselt olen, mida ma olen väärt ning mis elu elada tahan. Emaks olemise tunne ei ole võrreldav millegiga, mida ma olen siiani kogenud. Ma lihtsalt naudin sajaga seda :)

5. Imeline sünnitus. Kuulan tihti palju lugusid, kus naistel ei ole sünnitamisega just kõige paremad mälestused ja kogemused. Minul on aga vastupidi kõik nii erksalt ja positiivselt meeles, et oleksin valmis uuesti seda läbi tegema küll. Selle pika, valusa ja justkui lõputu protsessi tulemus on ju tõeliselt imeline!

6. Ma tean, mida ma tahan peale lapsehoolduspuhkust teha. Enne oli see minu jaoks väga lahtine ja tegi kurvaks, kuid nüüd hakkavad puzzle-killukesed kohtadele minema ja mul on selle üle ülimalt hea meel. 

7. Tabasalu kui fantastiline kant elamiseks. Kärutan siin ringi küll looduspargi vahelt, küll eramajade rajoonide vahel, küll mere ääres. Nüüd, kui kevad tulnud, saab rullitada ja jalgrattaga sõita. Väike ja armas ning võimalusterohkele Tallinnale väga lähedal. Lisaks on mul suurepärane terassiga korter ning me Kristoferiga juba ootame soojemaid ilmasid, et terassile tekike maha visata, et värsket õhku 24/7 ammutada. Tulge meile külla!

8. Puhkuseks Haapsallu. Minu vanemad elavad selles imelises pisikeses linnas ja iga kord on nii hea sinna sõita selle linna võlusid nautima. Nimetan alatasa Haapsalusse sõitu SPA puhkuseks- viin ju lapse vanavanemate hoole alla, ise saan puhata ja jalutada ja mängida, kohustustest prii :)

9. Aeg lapsega kodus. Enne lapse sündi olin ma pea kindel, et mulle ei sobi hästi lapsega kodus istumine ja ma kindlasti tahan pigem ajada mingeid "asju" igal pool. Üllatus oli aga suur, kui hakkasin aru saama, et ma naudin seda. Ma naudin seda, et saan igapäevaselt jälgida, kuidas mu laps areneb ja kasvab. Me ärkame koos ja sisustame päevad oma soovide järgi. Me käime külas ja meile tulevad külalised. Käime võimlemas, ujumas ja muid beebiasju tegemas. Ma teen Kristoferiga piki jalutuskäike ning kui ilm on halb, siis panen ta akna alla magama ja loen raamatut. Mu loovus on laes ja ma hea meelega olen aktiivne ka mõnes projektis, kuid see ei ole mu jaoks enam prioriteet. Ja ma olen Eesti Vabariigile väga tänulik, et meie, emmed, saame lastega nii kaua kodus olla!

10. Ja arvestades mu viimase aja läbielamisi olen ma päris hästi vastu pidanud :D Enda üle olen uhke ka!

No comments:

Post a Comment