April 13, 2015

Mäng valgusega

Täna õhtul, ärajäänud tennise trenni asemel jalutan metsas. Juba lõpupoole, hakates jõudma tagasi parkimisplatsi juurde jookseb minu poole väike aga kuri koer. Perenaist ei kuskil. Minu esimene reaktsioon- kaitsev valge ring enda ümber. Jään seisma ja üritan rahulikult hingata (ise ikka kardan ka, sest tõesti, perenaist, keda enne selle koeraga jooksmas nägin ei paista kuskilt). Koer haugub ja karvad on turris, ilmselgelt on ta millegi pärast väga ärritunud. Aga just sel hetkel, kui panen kaitse peale tormab ta minema (kahjuks samas suunas, kus mu auto on). Üritan liikuda, kuid paari sekundi pärast tormab ta jälle mu poole. Jään jälle seisma ja lähen oma turvamulli sisse. Ja jälle koer jookseb minema. Kasutan hetke ja keeran tee  pealt võsa vahele, et sealt parklasse pääseda. Pääsesin.

See postitus läheb ka sinna inglite ja energiate maailma. Nagu ka ingleid, olen valguse abi kasutanud enda peal ja enda elus umbes viimased aasta aega. Kursis temaatikaga olnud kauem. Profiks ei pea ja kindlasti veel väga paljusid asju ei oska, kuid algus on tehtud ja ka need vähesed teadmised on mind igapäevaselt väga palju aidanud.

Maailm on energia; kõik koosnebki energiast. Mina käsitlen neid nii, et on tumedad ja heledad energiad. Tume energia on nt siis, kui oled väsinud, stressis, vihane. Hele energia on aga rõõmu, armastuse ja andestuse energia. Enamus ei näe neid energiaid enda ümber, kuid tunnetavad füüsiliselt nt raskustunnet või kergustunnet. Looduses on alati hea kerge olla, kui sa ei võta sinna kaasa tumedaid muremõtteid. Ja tülikolde keskel on raske ja stressirikas.

Lisaks sellele, et energiad lihtsalt on meie ümber, isegi kui me neid ei näe, siis mul oli tore avastus, kui sain aru, et ma saan suunata neid. Mina lähtun sellest, et universaalne ning kõike ja kõiki olukordi tervendav energia on Armastuse energia. See nii kaitseb kui ka tervendab. Seda saab kasutada ükskõik, mis olukorras ja huvitav on see, et ta toimib isegi siis, kui ma ise alguses suht skeptiliselt suhtusin sellesse.

Kirjutan teile lahti mõned põhitõed, mida ise olen selle aja jooksul õppinud:

- mängud valgusega on puhas visualiseerimine. Visualiseerimine ise on teaduslikult tõestatud, et see toimib. Nt sportlased visualiseerivad oma parima tulemuse saavutamist ja kuna aju jaoks ei ole vahet, kas see on ettekujutlus või toimub päriselt, siis saavutavad need sportlased enda tulemusi suurema tõenäosusega ja efektiivsemalt.

- piisab kui sa kujutad ette valget/kuldset/roosat jm (vastavalt soovile ja vajadusele) valgust sinna kuhu vaja- enda ümber, enda sisse, teisele inimesele, olukorrale.

- kaitsev hele valgusega mull enda ümber kaitseb sind kõige halva eest, mis tuleb väljaspoolt, kuid ei lase ligi ka head. Lühikestes olukordades on seda hea kasutada, nagu nt minu tänane lugu koeraga. Või nt suhtlemisel kurja inimesega. Saab ka valguse seina enda ja selle inimese vahele panna. See aitab säilitada rahu ja mitte kaasa minna vastaspoole emotsioonidega. Tema energia jääb talle ja sinu energia jääb sulle. Kusjuures seda õpetati mulle ka aastaid tagasi panka tööle asudes, kui suhtled keerulise kliendiga :)

- hele valgusemull, mis kiirgab valgust välja kaitseb halva eest, kuid tõmbab ligi ka head. Mida annad, seda saad. Niisuguses olekus sa annad Armastuse energiat kogu aeg välja ja loomulikult ka saad selle Universumilt vastu inimeste, sünkroonsuste ja imede näol. Ja kõik halb läheb sinust justkui ringiga mööda. Sellis olekus julgen soovitada viibida igapäevaselt, kui vähegi meelde tuleb. Tunneta valgust enda südames, siis enda ümber ja siis nii et see kiirgaks kaugele kaugele sinust välja. Tegelikult saab ka millisekundiga visualiseerida ennast niisuguse mulli sisse, mis kiirgab valgust ka välja (mitte ainult ei kaitse ehk piirjooneta mull)

- last ei ole mõtet panna enda kaitsva mulli sisse. Te olete siiski kaks erinevat inimest siin Maal ja tal on ümber oma energiaväli ja kaitseinglid. Nagu mulle üks kord öeldi, siis võimsaim kaitse lapsele on emapalve- kõik soovid ja palved, mida sa oma lapsele suunad. Seepärast on ülitähtis suunata neid positiivses võtmes,  mitte nt et ta ei jääks haigeks, vaid et ta oleks terve jne

- heledasse valgusesse annab alati lahustada mured, probleemid ja raskused. See ei lahenda muret iseenesest ilma, et sa saaksid viilida oma õppetunnist, aga ta leevendab ja aitab väga kaasa. Nt minul oli aastake tagasi selline olukord, kus minu pea igapäevaseks põhiemotsiooniks oli viha ja pettumus. Saatsin mõttes välja kõiksugu halba ja valu, sest nii tundus õige ja õiglane. Siis ühel kohtumisel mu kallis juhendaja soovitas saata konflikti vastaspoolele hoopis valgust ja armastust. Minu esimene reaktsioon oli, et no kas tõesti! Mismõttes ma saadan sinna valgust ja armastust, kui ma olen niii vihane selle inimese ja tema tegude peale. Samas selle viha käes õhtul kodus vaeveldes mõtlesin, et mul pole midagi kaotada. Olin ise ennast nii ära kurnanud nende negatiivsete emotsioonidega, et mõtlesin, et proovin. Kujutasin ette seda inimest ja hakkasin talle järjest valget valgust saatma, juurde armastust ja andestust. Ise samal ajal mõeldes, et olen ikka täitsa peast segi läinud. Üritan siin valgusega niivõrd lootusetut olukorda lahendada :) Aga nii saatsin valgust mitu päeva. Iga kord kui tuli peale viha tunne, siis saatsin hoopis valgust. Jaa.. üks päev potsatas mu postkasti kiri, kus seesama inimene muutunud oleku ja tooniga kirjutas mulle nii nagu oleks sealpool arvutit hoopis teine inimene istunud. Siis sain ma aru, et asi vist töötab.


Ma kutsun kõiki, kes temaatikast rohkem huvitatud igapäevaselt valgusega mängima. Seda ei ole kunagi liiga palju. Katsetage ja avastage omad viisid, mis teid toetavad. Variante on lõputult. Valgusega tervendatakse ja ravitakse, miks mitte siis natukenegi toetada enda elu. Ligipääs sellele on meil kõigil olemas ja eriväljaõppet see ei vaja. Proovi tunnetada kõigepealt valgust enda südames, hakka kiirgama seda ka väljapoole ja soovi alati endale, lähedastele ja ka vaenlastele kõiki ilusaid soove, mis sel hetkel meelde tulevad. Soovi alati teistele seda, mida sooviksid ka endale. Sest kõik tuleb tagasi; me oleme Üks. 




No comments:

Post a Comment