October 23, 2013

Mis tunne on ..

Mis tunne on..

Mis tunne on kedagi südame all kanda
välja röökides, valudes enda seest välja anda.
Mis pisikene ime mu kõhule pandi?
„Ma armastan sind“ olid esimesed sõnad, mis ma läbi pisarate sulle andsin.

Mis tunne on peljata magama jääda,
et saaksin sind aina vaadata.
Kartuses sulle liiga teha,
esimene öö julgesin sülle võtmist vaid kaaluda.

Mis tunne on sinuga koos nutta,
kui oled kurb või valudes.
Kui kõik, mis ma teen siiski ei aita
enda südameke lõhkeb miljoniks tükkideks.

Mis tunne on kogeda seda,
et annaksin sulle kõik, mida soovid.
Mida vajad, tahad ja palud.
Elu parimat anda sulle ma proovin.

Mis tunne on, kui võtan sind sülle
See soojus, see ühtusus- sel polegi piire.
Mu süda on sinuga ja sina oled minuga.
Õnneks kasvamisel pole meil kiiret.

See tunne on, mida kogesin hetkest
kui embasin sind oma kõhul.
Emaarmastus- võimas ja vägev.
Piiritu, avar ja iga lapse elutee sadul.

Pühendusega kõikidele emadele.




No comments:

Post a Comment